renikowe skarby - strona główna

niedziela, 26 stycznia 2014

Zabawa mediami

Kiedy zobaczylym nowe wyzwanie w Diabelskim Młynie, stwierdziłam - nie dla mnie.
Dlaczego  - bo media, a ja się na tym zupełnie nie znam ....
i wtedy przeczytałam  zdania napisane przez Wikuchę w wywiadzie "Co byś poradziła osobom zaczynającym przygodę ze scrapbookingiem?Aby nie bali się wyzwań i brali w nich udział tak często jak to jest tylko możliwe. Nawet nie dla wygranej ale dla samego sprawdzenia siebie. Takie zabawy sprawiają że poznajemy swoje możliwości, stajemy się coraz lepsi. "
Moje zaczynanie zaczyna się już od roku  ...
Raz  jest lepiej , raz gorzej... ale cały czas się uczę ...

Diabelskie Wyzwanie - Sklep-Ewa.pl




 Papier craftowy , pomalowałam  - pomazałam farbką akrylową , pochlapałam, farbami akwarelowymi , ozłocilam, potuszowalam - złotym tuszem

Kartkę zgłaszam również na wyzwanie 
Pomorskie Craftuje - Wyzwanie Żyj Kolorowo # 9

 

3 komentarze:

  1. Świetnie wyszło, bardzo ciekawie ozdobione tło.Podoba mi się Twoje pierwsze spotkanie z mediami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko również mi się spodobało to spotkanie, malowanie i chlapanie i tuszowanie :)

      Usuń
  2. Świetna kartkat. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)