renikowe skarby - strona główna

wtorek, 12 marca 2013

Wiosna, wiosna... Wiosno, gdzie żeś ty

Dzisiaj nadrabiam pisemne zaległości....

Od momentu kiedy Grażynka zainteresowała mnie blogowaniem, kartkami itp, każdą wolną chwilę spędzam na oglądaniu, wymyślaniu, tworzeniu :)....

Włączyło mi się zbieractwo, we wszystkim widzę zastosowanie i wszytko przyda mi się. Mieszkanie tylko za małe :)

Ale nie o tym miało być 
Każdy wyczekuje wiosny, tych kolorów zapachu, ale skoro wiosny jak na lekarstwo (śniegiem u mnie od wczoraj sypie ) . Stworzyłam sobie własną wiosnę, kolorowa i kwitnącą :


 i zglaszam ja na:
  Paperii Wyzwanie #7 Wiosna, wiosna ach to TY

7 komentarzy:

  1. Jaka piękna, kolorowa, wiosenna, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się widząc tak wiosenną karteczkę. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza! Wiosna, jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze, na razie tylko kartka wiosenna bo pogoda straszne figle nam płata i śniegiem zasypuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, wiosenne..sliczne.WIOSNA U CIEBIE:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wiosenna karteczka:) dziękuję za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)