renikowe skarby - strona główna

niedziela, 10 lutego 2013

Archiwum mojej poczty

Wczoraj zrobiłam 3 karteczki już wielkanocne.
 Już chciałam się pochwalić ale zdjęcia dopiero w pn, z przyczyn technicznych ...


Za to przejrzałam swoje archiwum poczty, jest tego trochę  i to co znalazłam ...
Ale może od początku...

Nie jestem mono twórcza , tj łapię się wielu różnych rzeczy....stroiki, kartki, biżuteria

Zaczynałam od stroików świątecznych:

 Boże Narodzenie
Szyszki i inne przydasie 


Wielkanoc
Skorupki jajek, bibuła, piórka i kurczaki + trochę pracy i wychodziły takie cuda



Później jak rzeczy bezużyteczne mogą się do czegoś jeszcze przydać
Słoik typu wek + butelka, wzorki klejem na gorąco, kwiaty z bibuły, całość pomalowana srebrnym spray'em  gotowy komplet doniczka + wazon ....








Fajnie jest powspominać....ehhhhh

1 komentarz:

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)