renikowe skarby - strona główna

czwartek, 7 lutego 2013

coś mojego...

W informacji o mnie chciałam napisać , co jak tam robię, ale nadal coś nie chce się wyświetlić...
Ale walczę nadal.... i wiem  że w końcu zwyciężę .... :)

A teraz chwila prawdy ...
wklejanie zdjęć , moich 'skarbów'.
Wszystkie własnoręcznie zrobione.




Kolczyki: piasek pustyni


Bransoletka (na drucie pamięciowym) i kolczyki.

Komplet wykonany z masy perłowej

  




Kolczyki  wiszące koła z sieczki masy perłowej
 
 

Mix :)

2 komentarze:

  1. A co to za candy u dorotki?? Co to ma znaczyć??:D
    Te białe z mixu to mam... śliczne, te czarne chyba też:D
    wiesz od kogo:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ,wiem teraz tylko Ciebie jeszcze muszę namówić na pokazanie swoich skarbów, masz ręce które tworzą cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)