renikowe skarby - strona główna

czwartek, 7 marca 2013

Koraliki przeprosić już czas...

Przez ostatnie tygodnie wpadałam w taki  wir , kartek, papierów, scrapek, przeglądania blogów, poznawania nowych technik itd itd. Tak to mnie wszytko pochłonęło, że zostawiłam  moje ukochane koraliki na boku...

I leżały, i zagladały i czekały...
Wiec czas na przeprosiny. Obiecuje w najbliższych dniach dokończyć zaczęte bransoletki.
Poprzyczepiać brakujące karabińczyki, łańcuszki i zawieszki i wszytko ladnie popakować w woreczki....
Wiosna idzie Panie Sierżancie ... a my w lesie :)


Bransoletkiwy misz masz do dokończenia 


A to wiosenny , żółto czarny komplecik
 - tak dla przypomnienia , ze nie zapomniałam jak się to robi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)