renikowe skarby - strona główna

poniedziałek, 4 marca 2013

Motylkowo i urodzinowo


Ostatnio udało mi się pożyczyć  dziurkacze od koleżanki córki w kształcie motylka. Zrobiłam zapasy motylków chyba na najbliższe 10lat :).
A robiąc porządki znalazłam stare kolorowe gazety i postanowiłam je również wykorzystać. 
Motylki są kolorowe, ponieważ na stronach były różne esy floresy, ale co będę opisywała  zobaczcie sami :





A kartkę postanowiłam zgłosić na wyzwanie motylkowe w Craftowym ogródku




       
Jak również na 5 wyzwanie wiosenne- Fresh spring 




Zrobiłam też druga karteczkę.
Ostatnio spodobały mi się kartki w odcieniach brązu.
Dzisiaj zostanie ona wysłana  do mojej cioci z życzeniami  urodzinowymi spełnienia wszystkich marzeń i uśmiechu na co dzień.



7 komentarzy:

  1. Śliczne kolorowe motylkowe tło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylkowe wiosenne szaleństwo! Bardzo ładne i bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki:) Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moją rozdawajkę. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta mozaika z motylków;) Dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne tło :)
    Zapraszam do Craftowego Ogródka częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, ze zostanę stałym bywalcem Craftowego Ogródka :)

      Usuń

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)