renikowe skarby - strona główna

wtorek, 18 lutego 2014

Reanimacja

Zadzwoniła do mnie koleżanka, że potrzebuje pilnie mojej pomocy...
Jej syn na zabawie  szkolnej z okazji walentynek zerwał koleżance  bransoletkę ....
To co udalo sie zebrac to kilka koralików  - kuleczki  i zawieszka ....
Nie mam pojęcia  jak bransoletka wyglądała w oryginale, dołożyłam  kilka trójkątnych  koralików, bo wyzbieranych było za mało 
i powstała tako nowa stara ;)

 Mam tylko nadzieję, że się spodoba właścicielce

4 komentarze:

  1. mi by się baaaaaardzo spodobała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetna odnowa !!!
    Ładnie się prezentuje tak więc powinna się spodobać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, kontrastowa ale bardzo elegancka ) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla mnie dużą motywacją...
Dlatego dziękuję za czas poświęcony na moim blogu i za każde napisane słówko :)